donderdag 21 november 2013

Birthday wishlist





Oh jongens, wat gaat de tijd toch snel... Over twee weken, op maandag 2 december, word ik alweer 17! Gelijk daarna is het ook weer Sinterklaas, dus mijn hele leven bestond mijn birthday wishlist uit twee A4'tjes die ik compleet had volgeschreven met dingen die ik eigenlijk helemaal niet nodig had. Dit jaar is dat wel anders, ik heb alleen wat dingen die ik écht al een tijdje wil en ook echt ga gebruiken. Vandaag deel ik mijn wishlist met jullie!
Als eerste een Gorillapod! Dit is een statief die bestaat uit allemaal balletjes, zodat je de pootjes in alle mogelijke posities kan buigen en hem dus overal op kan bevestigen. Deze wil ik al sinds ik mijn camera, de Nikon Coolpix P510, heb. Het probleem met verjaardagen is alleen dat je het hele jaar door van alles verzint van je wilt hebben, maar als het eenmaal zo ver is, ben je alles vergeten...

Verder wil ik ook al een tijdje een horloge. Dit horloge van Oozoo vind ik heel erg mooi, maar ik ga nog even in wat winkels kijken of het deze echt wordt.. 

Dit was mijn wishlist eigenlijk al wel weer.. Een stuk korter dan de twee A4'tjes van vroeger, maar prima! 
Wanneer ben jij jarig?

Liefs,
Floor


Geen opmerkingen:

Een reactie posten