dinsdag 5 november 2013

BELANGRIJK: Lees mij!

Hoi!
Dat is weer even een tijdje geleden! Dit keer geen slappe excuusjes, geen smoesjes, niks. Ik kan er niet meer van maken dat ik er gewoonweg geen zin in had. Als je blogs leest lijkt het allemaal zo makkelijk, iedere dag een stukje schrijven. 
Bijna twee jaar geleden zette ik mijn eerste blogpost online, op 25 januari 2012. Ik had er zin in, bloggen leekt me nou echt heel erg leuk. Ik gebruikte een cameraatje wat ik van mn opa had gekregen omdat er een vlek op de lens zat die je op iedere foto terug zag. 
Ondertussen ben ik er achter gekomen dat iedere dag iets online zetten niet haalbaar is, door tijdsgebrek en door te weinig zin om er tijd voor te maken. Vandaar dat ik iets anders heb bedacht, omdat ik bloggen nog steeds heel erg leuk vind en omdat ik het leuk vind om nieuwe dingen te ontdekken.
Ik begin opnieuw.
Morgen is de laatste dag van mijn toetsweek, dus ik ga de hele lay-out van mijn blog aanpassen. Misschien dat ik zelfs de naam aanpas, omdat ik er nog steeds niet helemaal tevreden mee ben. Probeer de naam van mijn blog nou eens een paar keer hardop te herhalen: xelegancelife.blogspot.com. Ik durf te wedden dat er na de 'xelegancelife' al een drie dubbele knoop in je tong zit. 
Mijn doel is om iedere week om te beginnen één of twee blogposts online te krijgen. Het liefste in ieder geval één op maandag en als het haalbaar is ook één op donderdag of vrijdag. 
Vanaf morgen is het dus tijd voor een grote verandering, waarvan ik hoop dat ik kan waarmaken wat ik zeg! 
See you tomorrow!

Liefs, 

Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten