woensdag 6 november 2013

I did it!

Wat een verandering! Of toch niet... Ik was eigenlijk wel heel erg blij met hoe de complete lay-out van xelegancelife.blogspot.com eruit zag. Veel is er daarom niet veranderd aan de lay-out, maar wél aan de naam! Mijn blog heet vanaf nu florire.blogspot.com. Maar waarom Florire?
Uit een van mijn favoriete liedjes van de laatste week, Summer forever van Megan Nicole, had ik het woord summer gehaald, omdat ik ontzettend veel van de zomer hou. Dit wilde ik wel verwerken in de naam van mijn blog, maar 'summer' vond ik wel heel erg simpel. Vandaar dat ik het door de google translate heb gehaald. In april ben ik met school naar Roemenië geweest en deze week heeft heel veel goede herinneringen achtergelaten bij mij. In het Roemeens is summer eigenlijk vara, maar înflorire betekent heeft naast een aantal andere betekenissen, waaronder bloei, ook summer. Florire vond ik daarom wel een leuke naam voor mijn blog, omdat mijn naam, Floor, ook te maken heeft met bloei en met bloemen. Hier heb ik dan ook weer een quote aan gekoppeld: 'Happiness held is the seed, happiness shared is the flower.' Dit omdat mijn blog eigenlijk ook een deel van mijn happiness is en ik dit met jullie deel. 
Vanaf nu komt er dus sowieso één of twee keer per week iets online, dus ik hoop jullie hier weer terug te zien!

Liefs, 
Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten