vrijdag 8 november 2013

Autumn is here

Twee weken terug had ik herfstvakantie en toen ik 's ochtend opstond en naar buiten keek stond de zon zo ontzetten mooi, dat ik besloot om naar buiten te gaan en wat foto's te maken. De foto hierboven had ik die avond daarvoor gemaakt, vanuit mijn zolderraam. Vanaf daar kan ik precies de zonsondergang op de foto krijgen! Klik op lees verder voor de rest van de foto's!

Tegenover mijn huis staat een ontzettend mooie boom, waar in het najaar allemaal van deze trosjes met rode besjes komen te hangen. Het ziet er dan heel leuk uit, maar echt praktisch is het niet! Het stikt er meestal van de vogels en de weg ligt bezaaid met platte rode besjes.

Ook deze boom staat bij ons op het plein en door de mooie lichtval en geler wordende blaadjes leek het net alsof de hele boom vol hing met goud!

Tot slot had ik deze foto gemaakt, bij ons in de voortuin. De zon scheen zo mooi door deze twee rode omhoog stekende blaadjes! 

Ik hoop dat jullie dit soort blogposts ook leuk vinden, want ik vind het in ieder geval erg leuk om foto's te maken en deze te delen. 
Welke foto vinden jullie het mooist?

Liefs,
Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten