zondag 10 november 2013

DIY inspiration #1

Toen mijn blog nog xEleganceLife heette maakte ik regelmatig van dit soort blogposts, omdat ik merkte dat deze heel goed in de smaak vielen en regelmatig werden bekeken. Vandaar dat ik er vandaag weer een voor jullie heb, met allemaal verschillende inspiratie foto's voor DIY's! 
Bij de foto die hier bovenaan te zien is, maken ze van pistache nootjes een ketting. In plaats van verf zou je bijvoorbeeld ook nagellak kunnen gebruiken, zodat je toch nog gebruik maakt van de nagellak die je uiteindelijk wel tegenvielen. Klik op lees verder voor nog meer leuke DIY's!

Zeker in de zomer zie ik heel veel armcandy voorbij komen op sites als weheartit. Ik vind dat altijd heel erg leuk, maar dit soort armbandjes vind je naar mijn mening veel te weinig in sieradenwinkels. Dus dan maar zelf aan de slag met draadjes en ringetjes!

Ik denk dat bijna iedereen deze DIY wel eens is tegengekomen. Door middel van rolletjes stof kan je heel makkelijk je ringen opbergen, zodat je 's ochtends veel minder lang bezig bent met overal zoeken naar die ene ring.

Dit vind ik een hele leuke manier van foto's ophangen! Zo heb je veel foto's in je kamer, maar je hoeft maar één gaatje in de muur te boren, wat altijd mooi meegenomen is, en het ziet er ontzettend leuk en vintage uit.

Met grote fotolijsten kan je ook andere dingen doen dan alleen foto's erin stoppen. Wat dacht je van je mooiste statement necklaces ophangen als decoratie en als goede opbergplek.

Diy Inspiration
Als laatste deze schattige eieren. Je haalt het bovenste van het ei af en je stopt er wat aarde in met zaadjes voor kruiden. Na een tijdje zal het zaad gaan groeien, waardoor ieder eitje een ander kapsel heeft! Voor de ultieme schattige look kan je ook nog oogjes op de eieren plakken.

Welke DIY vond jij het leukst en wil jij ook nog wel eens maken?

Liefs,
Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten