vrijdag 15 november 2013

Mijn nagels

Mijn nagels. Ik heb er altijd al problemen mee gehad, ze scheurden, braken af en ze bladderden in laagjes af. Mijn oma had hier ook altijd last van, helaas! Maar, er is hoop voor iedereen met deze problemen. Mijn nagels zien er de laatste tijd een stuk beter uit, mét een beetje hulp van Trind.

Hier zie je mijn nagels zoals ze nu zijn. Sterk, redelijk lang en gezond. Als je dit vergelijkt met de foto bovenaan deze post zie je dat mijn nagels wel echt vooruit zijn gegaan, met name mijn wijs- en ringvinger. Omdat je ik die twee nagels heel vaak gebruik, waren dat ook de twee nagels die er het slechts aan toe waren.
Mijn nagels hebben een beetje hulp gehad van Trind. Ik gebruik nu sinds april het Perfect System van Trind, wat bestaat uit 4 belangrijke stappen: Nail Balsam, Cuticle Balsam, Nail Repair en een Cuticle Remover. Die laatste heb ik niet, want voor de prijs van één Cuticle Remover van Trind kan ik er minstens 5 van Essence kopen. De 'normale' nagelverharders halen al het vocht uit je nagels, waardoor ze dus heel droog en broos worden. Trind zorgt ervoor dat je nagels van binnenuit weer vocht krijgen, waardoor ze dus steviger worden. 
Ik merk zeker dat Trind voor mij heeft geholpen en mijn nagels zien er een stuk beter uit. Nu kan je dit misschien niet heel erg goed op de foto's zien, omdat ik op beide foto's nagellak op heb, maar ik merk het verschil zeker!

Ik ben ontzettend tevreden over het Perfect System van Trind en ik ben ondertussen ook alweer begonnen aan mijn tweede potje Nail Repair van Trind. Als jullie een uitgebreide review willen zien van Trind en hoe ik het Perfect System gebruik, hoor ik dat graag!
Trind is te koop bij de Etos en het Perfect System kost 39,95.

Liefs,
Floor


Geen opmerkingen:

Een reactie posten